LILLIE

 
Stolt mamma till den här lilla tjejen som redan är 10 månader gammal. Bilden är tagen i bilen den dagen vi hämtade hem henne, hon var så liten och go. Tänk va tiden går fort.. Fasar för den dagen jag får egna barn haha. 
 
Det har hänt så mycket sen jag skrev här sist, vi har inte bara blivit med bebis utan vi har även flyttat in i vårt alldeles egna hus!  Huset var i stort behov av renovering när vi köpte de och vi har kommit en bit på vägen men det är fortfarande mycket kvar. 
 
jag vet inte när jag uppdaterar här igen men följ mig på instagram om ni inte redan gör det, där uppdaterar jag nästan dagligen @lillisgurkan :) puss och kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0